• Skip to main content

IES Altsasu BHI

Sitio web del IES San Miguel de Aralar de Alsasua

  • IKASTETXEA
    • NOR GARA
    • NON GAUDE
    • HARREMANA
    • XEDEA, BALIOAK ETA IKUSPEGIA
    • GURE INSTALAZIOAK
    • Hezkunta-eskaintza
    • LANEKO ARRISKUEN PREBENTZIOA
    • IRADOKIZUNAK, KEXAK, ERREKLAMAZIOAK ETA ESKER ONAK
    • ELKARBIZITZA ARAUDIA
  • IKASTURTEA
    • EGUTEGIA
      • DBH
      • BATX 1
      • BATX 2
    • GARRAIOA
    • TALDEEN ORDUTEGIAK
    • TUTOREAK ETA FAMILIENDAKO ORDUAK
    • PROGRAMAZIO LABURTUAK
      • D EREDUA
      • A EREDUA
    • BATX2
    • ELKARTRUKEAK ETA EGONALDIAK
    • TESTULIBURUAK
    • PENDIENTEEN EGUTEGIA
  • IDAZKARITZA
    • NOLA EGIN MATRIKULA (ERAIKITZEN)
    • TITULUAK ETA ZIURTAGIRIAK (ERAIKITZEN)
    • DIRU LAGUNTZAK (ERAIKITZEN)
    • IDAZKARITZA ORDUTEGIAK (ERAIKITZEN)
    • EDUCAN SARTZEKO JARRAIBIDEAK (ERAIKITZEN)
  • ORIENTAZIOA
    • ORIENTA
    • ORIENTAZIO AKADEMIKO ETA PROFESIONALA
    • ANIZTASUNARI ERANTZUNA (ERAIKITZEN)
  • ESKOLA BIZITZA
    • BIZIKIDETZA (ERAIKITZEN)
    • SKOLAE (ERAIKITZEN)
    • AHOZKOTASUNA
    • SORMEN DIGITALA (ERAIKITZEN)
    • LIBURUTEGIA
    • GURASO ELKARTEA
    • ESKOLA KONTSEILUA
    • GALDETEGIAK (ERAIKITZEN)
  • IRAKASLEAK
  • ERASMUS +
    • TURKIA 2025EKO MAIATZA
  • Euskara
    • Castellano

Xedea, ikuspegia eta balioak

XEDEA, IKUSPEGIA ETA BALIOAK

 Xedea

Ondorengo hau da IES Altsasu BHIren xedea:

  • Sakanako Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe publikoa bi hizkuntza-eredu, A eta D, eta bi Hezkuntza etapa, DBH eta Batxilergoa, eskaintzen dituena.
  • Bizikidetzan, berdintasunean eta pertsonekiko nahiz naturarekiko errespetuan oinarritutako ikaslearen garapen integrala, akademikoa zein pertsonala helburu duena.
  • Ikasle guztiak gizarteratzen laguntzen duena, inolako diskriminaziorik gabe.
  • Irakasleak etengabe teknika, aurrerapen, metodologia eta ikasketa-plan berrietara irekita egon daitezen bultzatzen duena; adibide gisa ahozkotasuna, lan-kooperatiboa eta IKT-en erabilpena.
  • Etengabe modernizatzeko eta garai berrien beharretara egokitzeko lan egiten duena.
  • Zentroan lan egiten duten langile guztien ongizatea ahalbidetzen saiatzen dena.

Ikuspegia

Honako helburu hauek lortzeko konpromisoa hartzen dugu:

  • Sakanan Bigarren Hezkuntzako erreferentziazko ikastetxe publikoa dena, ikasleen prestakuntza onagatik eta kalitatezko antolaketarengatik.
  • Ikasleen garapen integrala bultzatzen duena, beren gaitasunak garatzen dituena, aniztasuna kontuan hartzen duena, inklusiboa, eta helburu dituenak ikasle autonomoak, aktiboak, pentsamendu kritikodunak, osasuntsuak, sortzaileak eta emozioei begiratzen dietenak.
  • Ikasle eleaniztunak dituena, euskara eta euskal kultura ardatz dituenak D ereduan, eta euskara barne hartzen duena A ereduan. Komunikazio-hizkuntzatzat euskara duena, eta euskararen erabilera eta euskararekiko atxikimendua sustatzen dituena.
  • Formazio eguneratzen duen irakasleria duena, ikastetxearen beharrei egokiturik eta koordinaturik lan egiten duena.
  • Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan metodologia eguneratzen duena, metodologia aktiboen alde egiten duena, ikasleen etorkizuneko beharrei begiratzen diena, ikasketa kooperatiboa eta parte hartzailea bultzatzen duena, eta Ikasleei eskola-arrakasta lortzen lagunduko dieten laneko ohiturak eta teknikak ematen dizkiena.
  • Hezkuntza Komunitateko kideen arteko errespetuzko tratua eta elkarlanerako giro egokia dituena, hezkidetzan oinarritua, kideen jatorri, kultura eta generoa edozein dela ere; eta ikastetxeko kide izatearen sentimendua sustatzen duena.
  • Sakanan errotutako eragilea, ingurunea zaindu eta baloratzen duena, eskualdeko eta hezkuntzako kide, erakunde eta sareekin elkarlanean aritzen dena, eta parte-hartzea sustatzen duena.
  • Instalazioak berritzen eta hornitzen dituen ikastetxea, hezkuntza-komunitateko kideen erosotasuna hobetzeko, energiaren kontsumo arduratsua bultzatzeko, baliabide digitalak lortu eta zentzuz erabiltzeko, eta metodologiari laguntzeko. 

Balioak

Hezkuntza komunitatean bultzatu nahi ditugun balioak honakoak dira:

  • Pertsona guztien berdintasuna, generoaren, arrazaren, sinesmenaren eta gaitasunaren gainetik.
  • Pertsona guztien errespetua eta duintasuna.
  • Kezka intelektuala eta ezagutzaren aldeko ahalegina, giza aberastasun gisa.
  • Sormena eta izpiritu kritikoa.
  • Lankidetza eta talde-lana, ahalegina eta norberaren autonomia.
  • Aukera-berdintasuna, integrazioa bultzatuz.
  • Instalazioak, ingurunea eta ingurumena zaintzea.
  • Indarkeriaren gaitzespena, gatazkak elkarrizketa eta bitartekaritzaren bidez bideratzea.